Najczęściej zadawane pytania

Chciałbym dostać katalog mojekurczaki.pl. Jak go zdobyć?

Jeśli nie masz katalogu – zadzwoń do nas pod nr (052) 561 4747 lub napisz (adres biuro@mojekurczaki.pl). Jeśli tylko nakład nie będzie wyczerpany – wyślemy Ci egzemplarz.

Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić przy odbiorze (za pobraniem)?

Oczywiście. Jeśli podczas składania zamówienia zostanie wybrana opcja "płatność za pobraniem", za towar zapłacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Czy wystawiacie Państwo faktury VAT na firmy?

Naturalnie. Jeśli chciałbyś otrzymać od nas fakturę Vat, poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia zaznaczając odpowiednią kratkę podczas dokonywania zamówienia. Nie zapomnij również podać pełnych danych do faktury.

Co się stanie z przesyłką, jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu?

Nie musisz się denerwować. Kurier ma Twój numer telefonu - podawałeś go podczas zamówienia. Jeśli nie zastał Cię w domu zadzwoni i umówicie się na powtórne dostarczenie. Jeśli potrzebujesz przesyłki pilnie możesz skontaktować się z nami. Podamy Ci charakterystyczny numer Twojej paczki, wtedy należy skontaktować się z firmą kurierską podając ten właśnie numer i umówić się na kolejną dostawę lub odebrać ją w siedzibie firmy kurierskiej.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

Jako Klient masz obowiązek sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli stwierdzisz że przesyłka uległa uszkodzeniu ( karton jest rozdarty, coś się wysypuje i wylewa, paczka nosi znaki otwierania, taśmy zabezpieczające są uszkodzone itp.) NIE PRZYJMUJ przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). Sporządź natomiast z osobą dostarczającą (kurierem) „Protokół szkody” z datą odbioru paczki (druk posiada każdy kurier lub można go pobrać z naszej strony www.mojekurczaki.pl z zakładki Regulamin). Zwracamy uwagę, że samo pokwitowanie odbioru przesyłki zamyka drogę postępowania reklamacyjnego. Postępując w ten sposób nieświadomie sam zrzekasz się przysługującego Ci ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. O zaistniałej sytuacji bezzwłocznie powiadom Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego Mojekurczaki.pl drogą mailową (adres biuro@mojekurczaki.pl) lub telefonicznie pod numer (052) 561 4747.

Co zrobić, gdy zawartość przesyłki jest niezgodna z zamówieniem?

Jako Klient masz obowiązek sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy zawiera towar który zamawiałeś. Powinieneś tez sprawdzić zgodność zawartości paczki z listą na paragonie bądź fakturze. Jeżeli towar jest inny niż ten który został zamówiony - NIE PRZYJMUJ przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego) i sporządzić z osobą dostarczającą (kurierem) „Protokół zwrotu” z datą odbioru paczki (druk posiada każdy kurier lub można go pobrać z naszej strony www.mojekurczaki.pl z zakładki Regulamin). O zaistniałej sytuacji bezzwłocznie powiadom Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego Mojekurczaki.pl drogą mailową (adres biuro@mojekurczaki.pl) lub telefonicznie pod numer (052) 561 4747. W trosce o wysoką jakość naszych usług po uzyskaniu informacji o zaistniałej sytuacji wynikłej z naszego błędu, w trybie priorytetowym realizujemy powtórne zamówienie.

Wymaganie zgody na przetwarzanie danych osobowych jako warunek rejestracji jest chyba niezgodne z prawem?

Proszę się nie obawiać, nie ma tu żadnych kruczków. "Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie. Gdyby zamawiający nie wyraził zgody na ich przetwarzanie, musielibyśmy zaraz po złożeniu zamówienia, wykasować te dane z naszej bazy. W tej sytuacji, gdyby zamawiający zechciał zareklamować lub odesłać do serwisu kupiony u nas towar, okazałoby się, że taka osoba nigdy nic u nas nie kupowała. Zapewniamy, że obawy przed wyrażeniem zgody na "przetwarzanie danych osobowych" w naszym sklepie są zupełnie niepotrzebne.

Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje. Prosiłbym o wyjaśnienie.

Zarejestrowanie się nie ma żadnych "ubocznych" konsekwencji i jest bezpłatne. Rejestracja służy udogodnieniu naszego kontaktu i współpracy z Tobą. Ponadto daje kilka dodatkowych możliwości, robiąc kolejne zakupy nie musisz wpisywać wszystkich swoich danych, bo po rejestracji już się „znamy”, otrzymasz od nas informację o promocjach i super ofertach, zaprosimy Cię na organizowane przez nas spotkania, masz szansę na kupony rabatowe i wiele innych miłych rzeczy spotka tylko zarejestrowanych użytkowników. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie chcesz rejestrować się w naszym sklepie a chciałbyś złożyć zamówienie, możesz tego dokonać wybierając taką opcję podczas składania zamówienia.